Szavatosság és visszavétel

Elállási jog

14 napon belül minden online vásárolt terméket indoklás nélkül visszaküldhet (ld. 14 napos elállási idő). A 14 nap letelte után viszont rendszerint csak akkor kérheti a vételár részleges vagy teljes megtérítését, ha a termék hibás, és sem megjavítani, sem kicserélni nem lehet. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha jelentéktelen problémáról van szó.

A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos elállási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha utolsó napja munkaszüneti napra esik, az elállási idő a munkaszüneti napot követő munkanapon jár le.

Kivételek: az Ön számára egyedi megrendelésre készült vagy az Ön egyéni igényeihez igazított termékekre – pl. egyedi hímzések, saját névvel ellátott táblák...

Csere vagy vételár-visszatérítés

A kétéves szavatossági idő akkor veszi kezdetét, amikor Ön átveszi az árut. Ha Ön az átvételt követő 1 éven belül veszi észre a termékhibát, ebben az esetben úgy kell tekinteni, hogy a probléma már az áru átvételekor fennállt, hacsak a kereskedő be nem bizonyítja az ellenkezőjét. Ön ilyenkor jogosan kérheti, hogy a kereskedő javítsa meg vagy cserélje ki a terméket, vagy adjon árengedményt, vagy – ha nincs mód sem a javításra, sem a cserére – visszatérítjük Önnek a vételárat. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha jelentéktelen problémáról van szó. Pl. a cérna varrás mentén bomlik, vagy a termék fonák oldalán karcolás vagy más apró hiba található, ami nincs hatással esztétika és a funkcionalitásra.

Hova küldhetem vissza a terméket:

TRUCKSHOPDS

AUTO-KOVO s.r.o.

Kračanská cesta 45

92901 Dunajská Streda

Slovákia

A vételár visszatérítése az Ön által megadott bankszámlaszámra  történik. A szállítási költség, amennyiben volt, minden esetben nem visszatérítendő tétel. Tehát amennyiben a megrendelt terméket visszaküldi, a szállítási díj nélkül utaljuk vissza az Ön részére a visszatérítendő összeget.

Figyelem: a visszatérítés csak azután lehetséges, ha meggyőződtünk arról hogy a terméket sértetlenül, az eredeti állapotában kaptuk vissza.

Amennyiben igényli a vásárló, kérvényezhet reklamációs asszisztenst, amely segítségével fel tudja adni a vissza-terméket bármely packeta csomagponton, így fel lesz gyorsítva a visszaküldés folyamata.Az asszisztenst kérem igényelje panasz esetén a következő címen: info@kamionba.hu

Elállási nyilatkozat letöltése!